Bedøvelse uden ubehag?

Hos os er det vigtigt at behandlingen er så behagelig og smertefri som mulig. Derfor har vi valgt den bedste teknik. En god bedøvelse er starten på en god behandling.

Med vores diskrete og effektive ‘Wand’-teknik sikres du størst mulig præcision og mindst muligt ubehag, når behandlingen skal gøres smertefri, og det er populært!

Teknikken er baseret på, at bedøvelsesvæsken føres roligt frem via en fin slange og anlægges ved hjælp af en tynd pen.

Nogle har svært ved at blive bedøvet. Det kan skyldes infektion i vævet. Hvis du tidligere har oplevet at skulle bedøves af flere omgange, ellers hvis bedøvelsen er lang tid om at virke, er det en god idé at oplyse os om det før behandlingen. Det er dog sjældent et problem med The Wand, der også anvendes i børnetandplejen.

Smertefri lokalbedøvelse
    The Wand er elektronisk styret. Vi skal kun koncentrere os om det smertefri indstik med et fintfølende penne-greb.

• Med the Wand er det muligt at lægge enhver type bedøvelse fuldstændig smertefrit.
    • Flere af de nye bedøvelsesteknikker bedøver flere tænder ved blot et enkelt indstik.
    • The Wand er præcis, sikker at bruge, der er fuld kontrol over indsprøjtningen, og vi kan derfor ofte nøjes med en lavere dosis.
    • Hurtigere behandling med færre injektioner og kortere indvirkningstid.
    • Ingen skræmmende sprøjte.